Platforma BEA pentru ecosisteme de toate dimensiunile
Automatizare rapidă pentru procesele dvs. de back-office, totul într-o singură platformă Cloud SaaS
O platformă comună pentru cele mai exacte informații în organizația ta și în ecosistemul tău de afaceri
Datorită sistemelor sale complexe de cartografiere și automatizare a fluxului de lucru, platforma noastră gestionează orice tip de document, atât structurat, cât și nestructurat. Documentele tale sunt standardizate și îmbogățite cu date atât din referințe interne cât și externe.
Compatibilitate imediată
Soluțiile noastre modulare sunt complet agnostice de platformă și pot fi utilizate de companii indiferent de dimensiunea, tipul sau capacitățile lor tehnice.
Elimină necesitatea muncii manuale pentru validarea documentelor cu ajutorul regulilor de control nelimitate. Documentele sunt validate în raport cu referințele interne și externe, iar fluxurile de lucru personalizabile accelerează procesul de aprobare. Câteva dintre fluxurile noastre de lucru:
Cel mai avansat sistem de control al documentelor
Tablou de bord Analytics
Tabloul de bord DocProcess Analytics și API-urile noastre îți oferă date în timp real și vizibilitate deplină asupra operațiunilor tale. Aceste instrumente te ajută să monitorizezi performanța furnizorilor, să analizezi tendințele de business și să identifici eventuale lacune de eficiență Aceste capacități de raportare și analiză pot oferi o gamă variată de funcții cu relevanță la nivel de companie: urmărirea KPI-urilor, vizibilitate îmbunătățită și transparență sporită. Beneficiile tale:
Securitatea soluției
Angajamentul DocProcess pentru o experiență de utilizator impecabilă este susținut de măsuri de securitate extinse, precum și de un proces de backup pe mai multe niveluri.
Suita noastră software este găzduită pe servere cu redundanță maximă (replicarea datelor pentru a evita pierderea), conform modelului High Availability (HA), iar baza de date BEA este reprodusă în timp real pe un sistem de rezervă redundant, cu garanția unei disponibilități de 99,5%.
Pe lângă copiile de rezervă avansate și planurile de recuperare în caz de dezastru, compania noastră beneficiază și de mai multe certificări naționale și internaționale, printre care ISO 27001 pentru securitatea informației.
Beneficiile platformei
Economisește timp și bani
Redu sarcinile manuale cu valoare adăugată redusă și economisește la procesarea facturilor, controlul datelor, gestionarea excepțiilor și gestionarea documentelor pe hârtie.
Imbunătățește relațiile
Îmbunătățește relațiile client-furnizor (mai puține excepții, erori sau reclamații), lucrați într-un limbaj comun și rezolvati disputele mai repede.
Eliberează spațiul
Nice Câștigă vizibilitate și conformitate
Asigură viteză și precizie
Accelerează ciclurile de vânzare și cumpărare și redu drastic erorile folosind catalogul electronic de produse partajat.
Obține informații esențiale despre afaceri
Gestionează electronic contractele cu furnizorii, clienții și partenerii, transformându-le în instrumente de afaceri reale care îți oferă informații despre operațiunile zilnice de afaceri.