Close
Close
Unionsoft
Contactează-ne !

CRM (Customer Relationship Management)
Viziune completă asupra clienților.
CRM

CRM este o soluție care permite utilizatorilor să beneficieze de informațiile de care au nevoie zilnic de la gestiunea oportunităților, a campaniilor de marketing, rapoarte de analiză a profitabilității clienților, gestiunea serviciilor sau definirea și operarea serviciilor. Informațiile utile sunt centralizate într-un singur loc și astfel compania își eficientizează vânzările, marketingul şi suportul oferit clienților

Funcționalități CRM

Analiza profitabilității clienţilor
Rapoarte privind veniturile și profiturile generate de un anumit client sau grup de clienți de-a lungul unei perioade de timp pot fi realizate prin utilizarea funcționalității de raportare existentă.
Campanii de marketing
SocrateCRM permite crearea și transmiterea de campanii de marketing, cu posibilitatea utilizării de machete de mail predefinite, contactelor asociate cu campania respectivă. Pot fi definite costurile asociate fiecărei campanii.

Gestiune oportunități
SocrateCRM permite gestiunea și automatizarea procesului de vânzare de la introducerea potențialului client până la încheierea contractului, informațiile relevante fiind înregistrate și disponibile într-un singur loc.
Self-service
Sistemul permite reprezentanților partenerilor autorizați (care pot fi clienți, furnizori sau angajați) să acceseze sistemul și să vizualizeze sau să solicite informații relevante. Informațiile pot fi utilizate pentru diferite scopuri: obținerea de date cu privire la soldul client sau furnizor, inițierea contactelor ulterioare şi a efectuării plăților restante.
Gestiune servicii
Gestionați eficient serviciile pe care le oferiți. Urmăriți cerințele clienților, definiți sesizări și răspunsuri standard, urmăriți sesizările clienților și răspundeți-le în cel mai scurt timp. Primiți notificări automate la efectuarea de actualizări, facturați sesizările de tip cereri de la clienți și vizualizați evoluția acestora într-un tablou de bord.



Rapoarte
O multitudine de rapoarte oferă informații despre sesizările existente în sistem (sesizări deschise, sesizări închise într-o perioadă de timp, sesizări închise pe angajați, sesizări procesate pe angajați, raport flux sesizări etc.).